(0)

Обмін та повернення товару протягом 14 днів після покупки.

Що робити якщо при перевірці посилки під час отримання Ви побачили пошкодження товару, або виявили інший товар замість бажаного? Розуміємо, що непорозуміння іноді трапляються. Такі питання швидко вирішуються.

Покупець має повне право на повернення непродовольчого товару або його обмін на аналогічний товар за якістю, кольором, об'ємом та іншим характеристикам виключно в тому випадку, якщо товар не використовувався, збережено його товарний вид, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також чек, виданий споживачеві разом з проданим товаром, і пройшло не більше ніж 14 календарних днів з моменту придбання товару.

  1. Якщо при отриманні посилки ви виявили що товар не відповідає замовленню, зв'яжіться з нами за телефоном 093 30 44 967 та надішліть посилку назад. Ми все виправимо і надішлемо вам знову, за власний рахунок. 
  2. При отриманні товару вам необхідно перевірити його на наявність пошкоджень і, у разі проблем (флакон розбитий, розлитий, подряпаний), на місці пред'явити претензії до служби доставки. Служба доставки має відшкодовати завдані збитки.
  3. Зверніть увагу, що повернення в момент отримання у відділенні «Нова пошта» можливий, але не окремих позицій, а всієї посилки.
  4. Якщо проблема виявлена ​​після того, як ви забрали посилку, коротко опишіть ситуацію, прикладіть фото або відео товару, який ви отримали і хотіли б повернути, фото накладної, і надішліть лист на нашу електронну адресу panravlyk.ef@gmail.com

Якщо товар не відкритий, та цілісність упаковки не порушена, протягом 14 днів з моменту покупки ви можете повернути продукт (згідно вимог ст. 9-12 і 13 Закону України «Про захист прав споживачів»). Гроші буде повернено вам на картку. 

Обмеження на повернення такого виду товарів, як косметика, абсолютно виправдано з наступних причин:

  1. Косметичні засоби мають певні умови та правила зберігання, а особливо косметика, яка має в своєму складі активні природні компоненти. І цей закон, в першу чергу, захищає споживача від непередбачених випадків, коли продавець, якби мав право приймати повернення, не міг би гарантувати новому покупцеві якість зберігання, тому що продавець не знає, в яких умовах попередній покупець зберігав цю косметику.
  2. Закон про захист прав споживачів захищає споживача від різного роду шахрайства з косметичними засобами.

Товар не підлягає обміну і поверненню в наступних випадках:

  • Минуло більше 14 календарних днів з моменту придбання товару.
  • Якщо загублений його розрахунковий документ (чек) виданий споживачеві разом з проданим товаром.
  • Якщо товар був в експлуатації або має сліди використання: подряпини, потертості, відколи.
  • Якщо пошкоджена оригінальна упаковка, товар був відкритий або має не повну комплектацію.

Так само, товар належної якості, який входить до переліку, затвердженого Кабінетом Міністрів України №172 від 19.03.1994 «Про реалізацію окремих положень Закону України" Про захист прав споживачів "» а саме:

  • Предмети гігієни
  • Парфумерно-косметичні вироби
  • Апарати для гоління
  • Помазки для гоління
  • Гребінці, гребені та щітки масажні, невидимки, шпильки і т.д.
  • Продукція одноразового типу (рукавички, простирадла, рушники і т.д.)
  • Товари в аерозольній упаковці
  • Інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки, кусачки, фрези і т.д.)

Коли можна повернути косметику в магазин (виняток)

І все ж можуть бути моменти, які згідно із законом можуть дати можливість споживачеві повернути косметичну продукцію. Це можуть бути випадки повернення товару неналежної якості. Наприклад, продукція, що має суттєві недоліки, виявлені в період терміну придатності або продукція, невідповідна декларованим характеристикам.

На жаль, навіть найвідоміші бренди професійної косметики не застраховані від збою на виробництві. Якщо ви виявите брак, повідомте нам. Наш менеджер запропонує можливі рішення.

 

З усіх питань Ви можете зв'язатися з нами за телефонами: +38 093 30 44 967; +38 050 392 61 16

Ви щойно додали до кошику:

Оформити замовлення Продовжити покупку